Exciter 150 will launch in Vietnam in mid-December

December 11, 2014 09:24

Initial real images of the RC and GP versions of the Exciter 150 show significant changes in design compared to the old version.

Hai phiên bản RC và GP của mẫu xe côn tay thể thao Exciter 150 cùng xuất hiện tại một địa điểm chạy thử. Sau một số lần rò rỉ, đây là lần đầu tiên các tín đồ xe côn tay thể thao cỡ nhỏ có cái nhìn cận cảnh rõ nét về chiếc Exciter 150. Theo đó, thiết kế của model này thay đổi đáng kể so với phiên bản cũ. Phần đầu xe với mặt nạ và yếm xe gọn hơn. Khe hở nơi đặt còi xe trước đây được làm hẹp và rộng. Đèn xi-nhan phía dưới nhỏ và đẹp hơn.
The RC and GP versions of the Exciter 150 sport motorbike appeared at the same test site. After a number of leaks, this is the first time that small sport motorbike enthusiasts have a clear close-up look at the Exciter 150. Accordingly, the design of this model has changed significantly compared to the old version. The front of the vehicle with the mask and the fairing is more compact. The gap where the horn was previously placed has been narrowed and widened. The turn signals below are smaller and more beautiful.
Phần đuôi xe thay đổi đáng kể với đèn xi-nhan tách rời thay vì gắn liền với đèn hậu như trước. Chắn bùn sau to và nhô cao trong khi chụp ống xả trông khá thể thao. Ngoài ra, cụm đồng hồ cũng được thiết kế mới.
The rear of the car has changed significantly with separate turn signals instead of being attached to the taillights as before. The rear fender is large and high while the exhaust cover looks quite sporty. In addition, the clock cluster is also newly designed.
Trong khi đó, Exciter 150 phiên bản GP đã mang nhiều màu xanh hơn. Điều này thể hiện sự lắng nghe của hãng xe Nhật khi nhiều người dùng Việt Nam phản ánh họ không thích Exciter GP 2013 vì quá nhiều màu trắng.
Meanwhile, the Exciter 150 GP version has more blue. This shows that the Japanese car company is listening when many Vietnamese users reflect that they do not like the Exciter GP 2013 because it has too much white.
Xe vẫn sử dụng phuộc sau dạng lò xo trụ đơn, vành đúc, phanh đĩa cho cả bánh trước và bánh sau. Exciter 150 sử dụng hộp số 5 cấp, trong khi động cơ 150 phân khối được cho sản sinh công suất tối đa 16 mã lực. Trao đổi với Zing.vn, đại diện Yamaha Việt Nam cho biết, Exciter 150 sẽ ra mắt giữa tháng 12 này.
The vehicle still uses a single-cylinder spring rear suspension, cast rims, and disc brakes for both front and rear wheels. The Exciter 150 uses a 5-speed gearbox, while the 150cc engine is said to produce a maximum capacity of 16 horsepower. Talking to us, a representative of Yamaha Vietnam said that the Exciter 150 will be launched in mid-December.

According to Zing.vn

Featured Nghe An Newspaper

Latest

x
Exciter 150 will launch in Vietnam in mid-December
POWERED BYONECMS- A PRODUCT OFNEKO